SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit ja abstraktit/Tieteelliset aikakauslehtiartikkelit
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Brand loyalty and the role of hedonic value. Kuikka Anna, Laukkanen Tommi. Journal of Product and Brand Management. 2012.


Laji Artikkelit ja abstraktit
Alalaji Tieteelliset aikakauslehtiartikkelit
Artikkelin tyyppi Alkuperäisartikkeli
Tekijät Kuikka Anna, Laukkanen Tommi 
Tekijöiden lukumäärä 2 
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö
Yliopiston muut tekijät
Nimeke Brand loyalty and the role of hedonic value 
Lehti
ISSN 1061-0421 
Jufo-luokitus (lehti/sarja) 1 
Julkaisuvuosi 2012 
Raportointivuosi 2012 
Volyymi tai lehden numero 21 Lehden numero 7 
Sivut 529-537 
Artikkeli/DOI-numero 10.1108/10610421211276277 
Referoitu Kyllä
Julkaisun kieli englanti
Julkaisumaa Yhdysvallat (USA)
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Kansainvälisyys Kansainvälinen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Open Access Kyllä, maksullisen lehden yhteydessä
OKM:n tieteenalaluokittelu Yhteiskuntatieteet/Liiketaloustiede
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Rekisteröintiorganisaatio UEF/Kauppatieteiden laitos / Toiminta 
Suora linkki Suora linkki