SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit ja abstraktit/Muut konferenssijulkaisut
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


The roles of events in destination branding. Mikkonen, Jenni ja Lahovuo, Ira. Nordic Symposium on Tourism and Hospitality Research: The values of Tourism. 2014.


Laji Artikkelit ja abstraktit
Alalaji Muut konferenssijulkaisut
Artikkelin tyyppi Abstrakti
Tekijät Mikkonen, Jenni ja Lahovuo, Ira 
Tekijöiden lukumäärä 2 
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö
Nimeke The roles of events in destination branding 
Konferenssin nimi Nordic Symposium on Tourism and Hospitality Research 
Pääteoksen nimeke Nordic Symposium on Tourism and Hospitality Research: The values of Tourism 
ISBN - 
Julkaisuvuosi 2014 
Pääteoksen toimittajat Adriana Budeanu, Marie Möckel, Szilvia Gyimothy 
Sivut 162 
Artikkeli/DOI-numero - 
Julkaisun kieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Kansainvälisyys Kansainvälinen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Open Access Ei tietoa
Internet-osoitteet http://files.conferencemanager.dk/medialibrary/51432ddb-bbe3-4327-85f4-be3493077470/images/new-proceedings_book_29_09.pdf
OKM:n tieteenalaluokittelu Yhteiskuntatieteet/Muut yhteiskuntatieteet
OKM:n julkaisutyyppiluokitus Ei OKM:n julkaisutiedonkeruussa 
Rekisteröintiorganisaatio UEF/Matkailualan opetus- ja tutkimuslaitos / Toiminta 
Suora linkki Suora linkki