SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit ja abstraktit/Artikkelit ja abstraktit tieteellisissä konferenssijulkaisuissa
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


How resistance to change affects brand loyalty within the consumables market. Kuikka, Anna, Laukkanen Tommi. Let's Get Engaged! Crossing the Threshold of Marketing's Engagement Era. 2014.


Laji Artikkelit ja abstraktit
Alalaji Artikkelit ja abstraktit tieteellisissä konferenssijulkaisuissa
Artikkelin tyyppi Abstrakti
Konferenssijulkaisun julkaisukanava Sarja
Tekijät Kuikka, Anna, Laukkanen Tommi 
Tekijöiden lukumäärä 2 
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö
Yliopiston muut tekijät
Nimeke How resistance to change affects brand loyalty within the consumables market 
Konferenssin vakiintunut nimi (Jufo) Academy of Marketing Science Annual Conference 
Jufo-luokitus (konferenssi) 0 
Konferenssin nimi Academy of Marketing Science 
Pääteoksen nimeke Let's Get Engaged! Crossing the Threshold of Marketing's Engagement Era 
ISBN 2363-6165 
Sarjan nimi
Sarjan numero - 
ISSN 2363-6165 
Julkaisuvuosi 2014 
Pääteoksen toimittajat Obal, Michael W. (Ed.) 
Sivut - 
Artikkeli/DOI-numero - 
Referoitu Kyllä
Julkaisun kieli englanti
Julkaisumaa Yhdysvallat (USA)
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Kansainvälisyys Kansainvälinen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Open Access Ei
OKM:n tieteenalaluokittelu Yhteiskuntatieteet/Liiketaloustiede
OKM:n julkaisutyyppiluokitus Ei OKM:n julkaisutiedonkeruussa 
Rekisteröintiorganisaatio UEF/Kauppatieteiden laitos / Toiminta 
Suora linkki Suora linkki