SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit ja abstraktit/Artikkelit ja abstraktit tieteellisissä konferenssijulkaisuissa
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


The hidden hands of consumer culture: Studying purchase behaviors in Germany, Finland and Iran. Bathaee Atieh, Kuikka Anna, Hirvonen Saku, Laukkanen Tommi. Proceedings of the ANZMAC 2014 Conference. 2014.


Laji Artikkelit ja abstraktit
Alalaji Artikkelit ja abstraktit tieteellisissä konferenssijulkaisuissa
Artikkelin tyyppi Full Paper
Konferenssijulkaisun julkaisukanava Sarja
Tekijät Bathaee Atieh, Kuikka Anna, Hirvonen Saku, Laukkanen Tommi 
Tekijöiden lukumäärä 4 
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö
Yliopiston muut tekijät
Nimeke The hidden hands of consumer culture: Studying purchase behaviors in Germany, Finland and Iran 
Konferenssin vakiintunut nimi (Jufo) Australian & New Zealand Marketing Academy Conference 
Jufo-luokitus (konferenssi) 0 
Konferenssin nimi ANZMAC 
Pääteoksen nimeke Proceedings of the ANZMAC 2014 Conference 
ISBN 1447 - 3275 
Sarjan nimi
Sarjan numero - 
Kustantaja - 
ISSN 1441-3582 
Jufo-luokitus (lehti/sarja) 1 
Julkaisuvuosi 2014 
Raportointivuosi 2014 
Pääteoksen toimittajat Sharyn Rundle-Thiele, Krzysztof Kubacki, Denni Arli 
Sivut 463-468 
Artikkeli/DOI-numero - 
Referoitu Kyllä
Julkaisun kieli englanti
Julkaisumaa Australia
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Kansainvälisyys Kansainvälinen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Kyllä
Open Access Ei
OKM:n tieteenalaluokittelu Yhteiskuntatieteet/Liiketaloustiede
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A4 
Rekisteröintiorganisaatio UEF/Kauppatieteiden laitos / Toiminta 
Suora linkki Suora linkki