SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit ja abstraktit/Tieteelliset aikakauslehtiartikkelit
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Engaging consumers online through websites and social media: A gender study of Italian Generation Y clothing consumers. Nadeem Waqar, Andreini Daniela, Salo Jari, Laukkanen Tommi. INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION MANAGEMENT. 2015.


Laji Artikkelit ja abstraktit
Alalaji Tieteelliset aikakauslehtiartikkelit
Artikkelin tyyppi Alkuperäisartikkeli
Tekijät Nadeem Waqar, Andreini Daniela, Salo Jari, Laukkanen Tommi 
Tekijöiden lukumäärä 4 
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö
Nimeke Engaging consumers online through websites and social media: A gender study of Italian Generation Y clothing consumers 
Lehti
ISSN 0268-4012 
Jufo-luokitus (lehti/sarja) 2 
Julkaisuvuosi 2015 
Raportointivuosi 2015 
Volyymi tai lehden numero 35 Lehden numero 4 
Sivut 432-442 
Artikkeli/DOI-numero 10.1016/j.ijinfomgt.2015.04.008 
Referoitu Kyllä
Julkaisun kieli englanti
Julkaisumaa Alankomaat
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Kansainvälisyys Kansainvälinen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Kyllä
Open Access Ei
Internet-osoitteet http://dx.doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2015.04.008
OKM:n tieteenalaluokittelu Luonnontieteet/Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet
Yhteiskuntatieteet/Liiketaloustiede
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Rekisteröintiorganisaatio UEF/Kauppatieteiden laitos / Toiminta 
Suora linkki Suora linkki