SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit ja abstraktit/Tieteelliset aikakauslehtiartikkelit
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


The neuropeptide oxytocin modulates consumer brand relationships. Fürst Andreas, Thron Jesko, Scheele Dirk, Marsh Nina, Hulemann René. Scientific Reports. 2015.


Laji Artikkelit ja abstraktit
Alalaji Tieteelliset aikakauslehtiartikkelit
Artikkelin tyyppi Alkuperäisartikkeli
Tekijät Fürst Andreas, Thron Jesko, Scheele Dirk, Marsh Nina, Hulemann René 
Tekijöiden lukumäärä 5 
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö
Nimeke The neuropeptide oxytocin modulates consumer brand relationships 
Lehti
ISSN 2045-2322 
Jufo-luokitus (lehti/sarja) 2 
Julkaisuvuosi 2015 
Raportointivuosi 2015 
Volyymi tai lehden numero 5 
Sivut 14960 
Artikkeli/DOI-numero 10.1038/srep14960 
Referoitu Kyllä
Julkaisun kieli englanti
Julkaisumaa ... Passiiviset ...
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Kansainvälisyys Kansainvälinen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Kyllä
Open Access Kyllä
Internet-osoitteet http://dx.doi.org/10.1038/srep14960
OKM:n tieteenalaluokittelu Yhteiskuntatieteet/Liiketaloustiede
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Rekisteröintiorganisaatio UEF/Kauppatieteiden laitos / Toiminta 
Suora linkki Suora linkki