SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit ja abstraktit/Tieteelliset aikakauslehtiartikkelit
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Does market orientation pay off without brand orientation? A study of small business entrepreneurs. Laukkanen Tommi, Tuominen Sasu, Reijonen Helen, Hirvonen Saku. Journal of Marketing Management. 2015.


Laji Artikkelit ja abstraktit
Alalaji Tieteelliset aikakauslehtiartikkelit
Artikkelin tyyppi Alkuperäisartikkeli
Tekijät Laukkanen Tommi, Tuominen Sasu, Reijonen Helen, Hirvonen Saku 
Tekijöiden lukumäärä 4 
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö
Yliopiston muut tekijät
Nimeke Does market orientation pay off without brand orientation? A study of small business entrepreneurs 
Lehti
ISSN 0267-257X 
Jufo-luokitus (lehti/sarja) 1 
Julkaisuvuosi 2015 
Raportointivuosi 2015 
Volyymi tai lehden numero [epub ahead of print 22 Dec 2015] 
Sivut - 
Artikkeli/DOI-numero 10.1080/0267257X.2015.1122659 
Referoitu Kyllä
Julkaisun kieli englanti
Julkaisumaa ... Passiiviset ...
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Kansainvälisyys Kansainvälinen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Open Access Ei
Internet-osoitteet http://dx.doi.org/10.1080/0267257X.2015.1122659
OKM:n tieteenalaluokittelu Yhteiskuntatieteet/Liiketaloustiede
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Rekisteröintiorganisaatio UEF/Kauppatieteiden laitos / Toiminta 
Suora linkki Suora linkki