SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit ja abstraktit/Tieteelliset aikakauslehtiartikkelit
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Student Teachers' Proactive Strategies and Experienced Learning Environment for Reducing Study-Related Burnout. Väisänen Sanna, Pietarinen Janne, Pyhältö Kirsi, Toom Auli, Soini Tiina. Journal of Education and Learning. 2017.


Laji Artikkelit ja abstraktit
Alalaji Tieteelliset aikakauslehtiartikkelit
Artikkelin tyyppi Alkuperäisartikkeli
Tekijät Väisänen Sanna, Pietarinen Janne, Pyhältö Kirsi, Toom Auli, Soini Tiina 
Tekijöiden lukumäärä 5 
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö
Nimeke Student Teachers' Proactive Strategies and Experienced Learning Environment for Reducing Study-Related Burnout 
Lehti
ISSN 1927-5250 
Jufo-luokitus (lehti/sarja) 1 
Julkaisuvuosi 2017 
Raportointivuosi 2017 
Volyymi tai lehden numero 2018; 7 Lehden numero 1 
Sivut 208-222 
Artikkeli/DOI-numero 10.5539/jel.v7n1p208 
Referoitu Kyllä
Julkaisumaa Kanada
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Kansainvälisyys Kansainvälinen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa Ei
Open Access Open access -julkaisukanavassa ilmestynyt julkaisu
Rinnakkaistallennettu Kyllä
Internet-osoitteet https://doi.org/10.5539/jel.v7n1p208
OKM:n tieteenalaluokittelu Yhteiskuntatieteet/Kasvatustieteet
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Rekisteröintiorganisaatio UEF/Soveltavan kasvatustieteen ja opettajankoulutuksen osasto / Savonlinna 
Suora linkki Suora linkki