SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit ja abstraktit/Tieteelliset aikakauslehtiartikkelit
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Response-To-Intervention in Finland and the United States: Mathematics learning Support as an Example. Björn, Piia M; Aro, Mikko; Koponen, Tuire; Fuchs, Lynn S; Fuchs, Doug. Frontiers in Psychology. 2018.


Laji Artikkelit ja abstraktit
Alalaji Tieteelliset aikakauslehtiartikkelit
Artikkelin tyyppi Katsausartikkeli
Tekijät Björn, Piia M; Aro, Mikko; Koponen, Tuire; Fuchs, Lynn S; Fuchs, Doug 
Tekijöiden lukumäärä 5 
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö
Nimeke Response-To-Intervention in Finland and the United States: Mathematics learning Support as an Example 
Lehti
ISSN 1664-1078 
Jufo-luokitus (lehti/sarja) 1 
Julkaisuvuosi 2018 
Raportointivuosi 2018 
Volyymi tai lehden numero 9 
Sivut 800 
Artikkeli/DOI-numero 10.3389/fpsyg.2018.00800 
Referoitu Kyllä
Julkaisumaa Sveitsi
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Kansainvälisyys Kansainvälinen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa Ei
Open Access Open access -julkaisukanavassa ilmestynyt julkaisu
Rinnakkaistallennettu Kyllä
Internet-osoitteet https://doi.org/10.3389/fpsyg.2018.00800
OKM:n tieteenalaluokittelu Yhteiskuntatieteet/Kasvatustieteet
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A2 
Rekisteröintiorganisaatio UEF/Kasvatustieteiden ja psykologian osasto / Erityispedagogiikka 
Suora linkki Suora linkki