SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit ja abstraktit/Tieteelliset aikakauslehtiartikkelit
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Biographically oriented cooperative inquiry: a shift to complexity in theories of learning. Formenti, Laura. Associação Brasileira de Pesquisa (Auto)Biográfica (BIOgraph). 2018.


Laji Artikkelit ja abstraktit
Alalaji Tieteelliset aikakauslehtiartikkelit
Artikkelin tyyppi Alkuperäisartikkeli
Tekijät Formenti, Laura 
Tekijöiden lukumäärä 1 
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö
Nimeke Biographically oriented cooperative inquiry: a shift to complexity in theories of learning 
Lehti
ISSN 2525-426X 
Julkaisuvuosi 2018 
Raportointivuosi 2018 
Volyymi tai lehden numero 3 Lehden numero 9 
Sivut 829-845 
Artikkeli/DOI-numero - 
Referoitu Kyllä
Julkaisun kieli englanti
Julkaisumaa Brasilia
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Kansainvälisyys Kansainvälinen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa Ei
Open Access Open access -julkaisukanavassa ilmestynyt julkaisu
Rinnakkaistallennettu Kyllä
Internet-osoitteet https://www.revistas.uneb.br/index.php/rbpab/article/view/5596/3536
OKM:n tieteenalaluokittelu Yhteiskuntatieteet/Kasvatustieteet
Humanistiset tieteet/Muut humanistiset tieteet
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Rekisteröintiorganisaatio UEF/Humanistinen osasto / Suomen kieli ja kulttuuritieteet 
Suora linkki Suora linkki