SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiKirjautuminen

Artikkelit ja abstraktit/Artikkelit tieteellisissä kokoomateoksissa
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Co-production of social experiments to promote health and wellbeing among disadvantaged groups together with key stakeholders. Mäki-Opas, Tomi; Anand, Janet Carter; Veszteg, Csilla; Vaarama, Marja / Stakeholder Involvement in Social Marketing: Challenges and Approaches to Engagement. 2020.


Laji Artikkelit ja abstraktit
Alalaji Artikkelit tieteellisissä kokoomateoksissa
Artikkelin tyyppi Alkuperäisartikkeli
Tekijät Mäki-Opas, Tomi; Anand, Janet Carter; Veszteg, Csilla; Vaarama, Marja 
Tekijöiden lukumäärä 4 
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö
Yliopiston muut tekijät
Nimeke Co-production of social experiments to promote health and wellbeing among disadvantaged groups together with key stakeholders 
Pääteoksen nimeke Stakeholder Involvement in Social Marketing: Challenges and Approaches to Engagement 
Sarjan nimi
Sarjan numero 14 
ISBN 978-0-367-17269-5 
Julkaisuvuosi 2020 
Raportointivuosi 2020 
Pääteoksen toimittajat Knox, Kathy; Kubacki, Krzysztof; Rundle-Thiele, Sharyn 
Jufo Kirjan kustantaja Routledge 
Jufo-luokitus (kustantaja) 3 
Sivut 132-149 
Artikkeli/DOI-numero - 
Referoitu Kyllä
Julkaisun kieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Kansainvälisyys Kansainvälinen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa Ei
Open Access Ei
Rinnakkaistallennettu Ei
OKM:n tieteenalaluokittelu Yhteiskuntatieteet/Sosiaali- ja yhteiskuntapolitiikka
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A3 
Lisätiedot Strateginen tutkimusneuvosto, Suomen Akatemia (#303615)
Rekisteröintiorganisaatio UEF/Yhteiskuntatieteiden laitos / Toiminta 
Suora linkki Suora linkki